Wyszukaj

Ładowanie...

środa, 26 grudnia 2012

VENITA - szampon do wszystkich rodzajów włosów z ekstraktem z aloesu (113)

pojemność : 400 ml
cena : 4-5 zł
Szampon ten jest całkiem wydajny. Świetnie się pieni i oczyszcza włosy (nadaje się do zmywania olejów). Jego konsystencja jest żelowa, ale dobrze zbita, bo nie spływa on z włosów. Pięknie pachnie - delikatnie, ale bardzo świeżo. Jego zapach kojarzy mi się z zielonym jabłkiem. Włosy po jego użyciu nie są obciążone i w żaden sposób nie wpływa on na ich przetłuszczanie. Nie wysusza, aczkolwiek trochę plącze włosy. Nie podrażnia on skóry głowy, jest bardzo delikatny. Opakowanie jest w porządku, poręczne i solidne, szamponu wylewa się odpowiednia ilość. Dzięki przezroczystej butelce wiemy ile produktu nam zostało. Polecam, w szczególności za tak niską cenę.

OCENA : 8/10

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate (usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów), Cocamide DEA (usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów), Polyquaternium-7, Sodium Chloride, Propylene Glycol (substancja nawilżająca skórę), Aloe Barbadensis Extract, Citric Acid (ma działanie złuszczające), Methylchloroisothiazolinone (chroni kosmetyk przed zakażeniem mikroorganizmami), Methylisothiazolinone (chroni kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym), Parfum, Hexyl Cinnam-Aldehyde, Linalool


Zapraszam Was na stronę firmy Venita :

11 komentarzy:

  1. on jest dostepny w drogeriach czy gdzie ? ;)) wygląda ciekawie. ;] jesli mozesz, daj znac u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go nigdzie... :(

    Zapraszam na pazurkowy konkurs do mnie http://nicia725.blogspot.com/2012/12/konkurs-u-mnie-do.html ;) zasady są banalnie proste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego szamponu, a do zmywania olejów używam Bambino dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziołowe zazwyczaj są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon jest mi obcy, nie spotkałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widze ten szampon na oczy, ale chyba go sama wyprobuje ;))

    Obserwuje i zapraszam do mnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda :)
    P.S Może obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Współpracuje z Wenita właśnie czekam na paczuszkę, tego szmponu jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez jeszcze sie z nim nie spotkalam a zachecajacy jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować ten szmpon! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie sie zapowiada ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń

*Masz jakieś pytanie? Pisz śmiało!
*Nie pytaj czy obserwujemy! Jeżeli podoba Ci się mój blog to dodaj mnie do obserwowanych, jeżeli mi spodoba się Twój to na pewno zrobię to samo, bo odwiedzam blogi komentujących.
*Nie rób na moim blogu reklamy swojego!